Assalamualaikum

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat illahi kerana kita masih lagi dipertemukan oleh ALLAH walaupun tatkala ini kita masih merasakan seolah2 masih ada kekurangan terhadap nikmat yang diberikan oleh ALLAh. Setinggi2 kesyukuran kita rafa'kan kepada empunya alam diatas 2 nikmat terbesar iaitu nikmat imam dan islam.



Ana ingin memohon maaf diatas segala kekurangan yang terdapat di dalam blog kerana ianya masih dalam proses pembikinan disamping ana sendiri sedang sibuk dengan imtihan Ujian Pertengahan Semester yang bakal berlangsung pada 21 dan 22 haribulan depan



Terima Kasih kepada semua warga pendidik KISAS atas segala tunjuk yang diberikan selama ini, insyaalah ana akan terus berusaha sehingga mendapat yang terbaik dalam kehidupan dan setinggi2 kemaafan kepada semua warga murabbi KISAS.



Kepada semua rakan2 batch 2006/2007 KISAS diharap antum semua dalam yang sihat sejahtera dan berada dalam lembayungNYA. Marilah kita bersama sama meneruskan usaha dakwah walau dengan apa cara sekalipun. Insyaalah, kemenangan itu adalah bagi orang2 yang benar. Walaupun kalian berada di perantauan namun usahlah menjadikan ianya sebagai penghalang kepada misi utama kita iaitu AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Masa Lapang Yang Membunuh…

[VIDEO] MASIH ADA YANG BERDEGIL: COVID-19

KENAIKAN HARGA BARANG: ISU RAKYAT ATAU ISU POLITIK?